Автентичне навчання

    

                                                                «Учні нудяться на уроках

                                                                                             не від навчання,

                                                            швидше за все, їм нудно від того,

                                                                                            як ми їх навчаємо»

                                                                                        користувач Фейсбук

 

26 вересня 2017 року на базі Ватутінсвької спеціалізованої школи І-ІІІ  ступенів №1  відбулася засідання методичної ради в формі «Інтерактивне кафе» на тему: «Урочна система в контексті автентичного навчання» .

На захід були запрошені Натілія Губарькова, головний спеціаліст відділу освіти, Наталія Жовновата, завідувач методичного кабінету,  адміністрація  та члени методичної ради школи.

Тетяна Підчіс, науковий керівник науково- методичної ради дослідно -експерементальної роботи в закладі  презентувала присутнім характеристики, елементи, завдання автентичного навчання.

Автентичне навчання пропонує потужний альтернативний підхід, який буде не тільки цікавим учням, але запропонує їм можливість отримати глибоке розуміння проблеми і практику мислення фахівця. Автентичне навчання спирається на конструктивістські дослідження в освіті.

Були розглянуті важливі питання:

  • «Що ми маємо на увазі під автентичним навчанням?»
  • «9 елементів автентичного навчання»
  • «Характеристика автентичних завдань»
  • Неавтентичні завдання»
  • «Чи це завдання є автентичним?»
  • «Деконтекстуалізована проблема»
  • «Проблеми, які можуть бути пов’язані з учнями»
  • «Реальний світ, але..»
  • «Автентичні дослідницькі методи».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Під час  роботи проаналізовано  форму та функцію автентичного освітнього середовища,  наведено приклади успішних завдань , які є автентичними та приклади типів завдань, які є неавтентичними.

Три групи отримали завдання щодо створення автентичного проекту. Презентували їх,  а експерти проаналізували та надали рекомендації.

Дослідно-експерементальна робота по впровадженню автентичного навчання у освітній процес надасть велику надію не тільки на майбутню якісну освіту, а також на визначення практичних та надійних досягнень у використанні ефективної автентичної педагогіки.