Учитись важко, а учить ще важче,

Але не мусиш зупинятись ти,

Як дітям віддаси усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти.

М. Сингаївський

Сучасне бачення проблеми наступності має спрямуватись на створення умов для реалізації в педагогічному процесі дитячого садка й школи єдиної, динамічної, перспективної системи виховання й навчання в продовженні вчителями того фізичного, психічного, соціального, мовленнєвого розвитку дитини, який забезпечує довкілля.

18.12.2017 року на базі ДНЗ №7 «Сонечко» та ЗОШ №2 відбувся спільний семінар – практикум вихователів груп дітей старшого дошкільного віку та вчителів початкових класів. На засіданні були присутні завідуюча методкабінетом відділу освіти Жовновата Наталія Яківна, методисти методкабінету дошкільної та початкової ланки, завідувач ДНЗ №7, Дзісяк Любов Василівна, вихователі –  методисти, вчителі – початківці та вихователі старших груп.

Відкрила роботу зібрання завідуюча методкабінетом, яка зазначила, що наступність утворює простір для реалізації в педагогічному процесі дитячого садка й школи єдиної системи виховання, навчання старших дошкільників і молодших школярів.

Ведуча семінару – практикуму, Зубрицька Ірина Володимирівна (вихователь-методист ДНЗ № 7 «Сонечко»), окреслила тему і мету даного засідання: «Виховання громадянина рідної Батьківщини через мистецтво українського мовлення із  застосуванням кейс – методу» та зазначила, що проблема, над якою сьогодні працюватимуть, хвилює кожного. І не лише тому, що це — одне з пріоритетних завдань освіти, визначених державою, а й тому, що саме від того як присутні впораються з ним, залежить наше майбутнє.

«Патріотизм – серцевина  людини, основа її активної позиції» (В.О.Сухомлинський

Ведуча констатувала, що патріотизм – це емоційно – моральне дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі, своєї нації, матеріальних і духовних надбань суспільства. Від того як педагоги направлять дітей залежить майбутнє нашої держави.

Присутні були ознайомлені з посібником з досвіду роботи педагогів ДНЗ №7 «Сонечко» на тему «Виховання громадянина рідної Батьківщини через мистецтво українського мовлення із  застосуванням кейс – методу», який містить теоретичний та практичний матеріал з патріотичного виховання дітей дошкільного віку через виховання любові до рідної мови за допомогою кейс – методу. Ведуча наголосила, що з метою вивчення,  узагальнення та поширення  досвіду   роботи творчої групи   на базі ДНЗ №7 та школи №2 впроваджуються ідеї зазначеного досвіду.

Практичним матеріалом своєї роботи ділилися Береговенко Н. В.(вихователь старшої групи ДНЗ №7 «Сонечко») та Дрожчана Т. В. (учитель початкових класів ЗОШ №2), які представили фрагменти занять із використанням кейс – методу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підводячи підсумки засідання завідувач методкабінету Жовновата Н. Я. зауважила, що тільки за умови забезпечення тісних контактів між дитсадком та школою, використання різноманітних методів, прийомів, засобів повністю залежить успіх вирішення проблеми підготовки дитини до навчання в школі.

Наостанок була виконана вправа – рефлексія «Віночок дружби», який символізував плідну співпрацю і позитивні емоції присутніх.

Від Admin