«Учні нудяться на уроках
не від навчання,
швидше за все, їм нудно від того,
як ми їх навчаємо»
користувач Фейсбук
26 вересня 2017 року на базі Ватутінсвької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 відбулася засідання методичної ради в формі «Інтерактивне кафе» на тему: «Урочна система в контексті автентичного навчання» .
На захід були запрошені Натілія Губарькова, головний спеціаліст відділу освіти, Наталія Жовновата, завідувач методичного кабінету, адміністрація та члени методичної ради школи.
Тетяна Підчіс, науковий керівник науково- методичної ради дослідно -експерементальної роботи в закладі презентувала присутнім характеристики, елементи, завдання автентичного навчання.
Автентичне навчання пропонує потужний альтернативний підхід, який буде не тільки цікавим учням, але запропонує їм можливість отримати глибоке розуміння проблеми і практику мислення фахівця. Автентичне навчання спирається на конструктивістські дослідження в освіті.
Були розглянуті важливі питання:
- «Що ми маємо на увазі під автентичним навчанням?»
- «9 елементів автентичного навчання»
- «Характеристика автентичних завдань»
- Неавтентичні завдання»
- «Чи це завдання є автентичним?»
- «Деконтекстуалізована проблема»
- «Проблеми, які можуть бути пов’язані з учнями»
- «Реальний світ, але..»
- «Автентичні дослідницькі методи».
Під час роботи проаналізовано форму та функцію автентичного освітнього середовища, наведено приклади успішних завдань , які є автентичними та приклади типів завдань, які є неавтентичними.
Три групи отримали завдання щодо створення автентичного проекту. Презентували їх, а експерти проаналізували та надали рекомендації.
Дослідно-експерементальна робота по впровадженню автентичного навчання у освітній процес надасть велику надію не тільки на майбутню якісну освіту, а також на визначення практичних та надійних досягнень у використанні ефективної автентичної педагогіки.