«Учні нудяться на уроках

                                                                                             не від навчання,

                                                            швидше за все, їм нудно від того,

                                                                                            як ми їх навчаємо»

                                                                                        користувач Фейсбук

 

26 вересня 2017 року на базі Ватутінсвької спеціалізованої школи І-ІІІ  ступенів №1  відбулася засідання методичної ради в формі «Інтерактивне кафе» на тему: «Урочна система в контексті автентичного навчання» .

На захід були запрошені Натілія Губарькова, головний спеціаліст відділу освіти, Наталія Жовновата, завідувач методичного кабінету,  адміністрація  та члени методичної ради школи.

Тетяна Підчіс, науковий керівник науково- методичної ради дослідно -експерементальної роботи в закладі  презентувала присутнім характеристики, елементи, завдання автентичного навчання.

Автентичне навчання пропонує потужний альтернативний підхід, який буде не тільки цікавим учням, але запропонує їм можливість отримати глибоке розуміння проблеми і практику мислення фахівця. Автентичне навчання спирається на конструктивістські дослідження в освіті.

Були розглянуті важливі питання:

  • «Що ми маємо на увазі під автентичним навчанням?»
  • «9 елементів автентичного навчання»
  • «Характеристика автентичних завдань»
  • Неавтентичні завдання»
  • «Чи це завдання є автентичним?»
  • «Деконтекстуалізована проблема»
  • «Проблеми, які можуть бути пов’язані з учнями»
  • «Реальний світ, але..»
  • «Автентичні дослідницькі методи».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Під час  роботи проаналізовано  форму та функцію автентичного освітнього середовища,  наведено приклади успішних завдань , які є автентичними та приклади типів завдань, які є неавтентичними.

Три групи отримали завдання щодо створення автентичного проекту. Презентували їх,  а експерти проаналізували та надали рекомендації.

Дослідно-експерементальна робота по впровадженню автентичного навчання у освітній процес надасть велику надію не тільки на майбутню якісну освіту, а також на визначення практичних та надійних досягнень у використанні ефективної автентичної педагогіки.

 

Від Admin