Початкова школа – фундамент якісної освіти
Головним завданням Національної стратегії розвитку освіти в Україні є модернізація і розвиток, що має випереджувальний неперервний характер. Це дає можливість гнучкого реагування на всі інноваційні процеси, що відбуваються в світі і Україні. Зараз великої значимості набула інтеграція освітнього процесу. Це не просто міжпредметні зв’язки, а процес взаємодії, об’єднання, взаємовпливу, взаємопроникнення, взаємозближення, відновлення єдності систем, результатом якого є утворення цілісної системи, яка набуває нових властивостей та взаємозв’язків між оновленими елементами.
Щоб сформувати в учнів початкових класів необхідні для життя ключові та предметні компетентності, доцільно пропонувати їм до опрацювання інформацію, подану в художніх та науково – популярних текстах, віршах, таблицях, схемах, діаграмах, картах тощо. Таку цікаву інформацію з компетентнісно орієнтованими завданнями для учнів 3 – 4 класів Нової української школи представлено в навчально – методичному посібнику у вигляді комплексів «Читай, міркуй, твори!», укладеному С.Гарячою, Л.Добровольською, В.Андросовою КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР».
Варто зазначити, що кожен комплекс містить інтегровані завдання з різних освітніх галузей. Робота над ним може продовжуватися 1-5 уроків і дає можливість дітям у цікавій формі досліджувати, закріплювати, повторювати чи узагальнювати навчальний матеріал.
Консультант КУ «Ватутінський ЦПРПП ВМР ЧО» Ніна КЛОПОТЕНКО