Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії  COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно  розв’язати певні супутні небезпечні виклики.

За інформацією громадської організації “Ла Страда – Україна” Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняли понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей.

Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічними здоров’ям lsntq (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень).

Відділ освіти  інформує про можливість звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії в будні дні з 12.00 до 20.00 за коротким номером 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів) та 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

статистика звернень ДОДАТОК (завантажити)