Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»

5 грудня 2019 року  відповідно до плану роботи методичного кабінету відділу освіти,  на базі Ватутінської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ст. №6 Ватутінської міської ради Черкаської області  відбувся семінар – практикум вихователів закладів  дошкільної освіти  та  вчителів початкових класів на  тему: «Ляльковий театр під рукою». Як за допомогою звичайних речей, які є під рукою вдома і в школі організувати театралізовану діяльність для вихованців закладів дошкільної освіти та учнів початкових класів.

                    

Мета семінару-практикуму: запровадження інноваційних підходів щодо гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства та старту Нової української школи.

Наступність між закладами дошкільної та початкової освіти, а також визначення форм роботи з дітьми, які не відвідують заклади дошкільної освіти, – актуальна проблема, що потребує невідкладного розв’язання. Оскільки головним напрямом державної політики у сфері виховання проголошено особистісно орієнтований підхід до дитини, а освіта трактується як процес, спрямований на розширення можливості компетентного вибору особистістю життєвого шляху, на її саморозвиток,  пріоритетними в оцінці ефективності виховання мають бути гуманітарні критерії благополуччя й розвитку дитини як особистості.

                      

Основне педагогічне завдання дорослих – створити сприятливі умови для повноцінного життя дошкільника, для реалізації ним свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального) обличчя.

На вирішення таких завдань і була направлена робота семінару- практикуму.

Захід розпочався з привітального слова завідувача методичного кабінету Оксани Шарової та психологічного настрою від педагогічних працівників закладу дошкільної освіти №11 «Теремок» Любові Кабанячої та Маїни Сівак.

План роботи семінару-практикуму складався з двох частин: теоретичної та практичної.

Під час теоретичної частини ознайомилися з презентаціями «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа», яку представила методист методичного кабінету Людмила Калиушко, «Види театрів», учитель початкових класів закладу загальної середньої освіти №6  Лариса Олійник, «Театр у дитячому садочку», методист закладу дошкільної освіти №11 «Теремок» Маїна Сівак.

Практичний блок складався з фрагментів занять та уроків на яких показали, як діти за допомогою педагогів створюють та апробовують вид мистецтва – ТЕАТР(з звичайних речей які є під рукою) . З учасниками семінару було проведено: Театр маріонеток  (власноруч зробили героїв з речей які є під рукою та зіграли виставу); побували в ролі тваринок; за ширмою для театру ,представили в групах власні казки.

 

 Підбиваючи підсумки роботи семінару, учасники високо оцінили творчий нестандартний підхід педагогічних колективів до формату проведення та розкриття різноманітних видів роботи. Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти продемонстрували, колективи закладу дошкільної освіти №11 «Теремок»  та загальноосвітньої школи  І-ІІІ ст. №6   , які творчо, креативно та самовіддано працюють для вирішення завдань наступності на шляху реформування освіти.

В роботі семінару-практикуму взяли участь завідувач методичного кабінету Оксана Шарова, методисти методичного кабінету Ніна Клопотенко, Людмила Калиушко, Валентина Бойко, вчителі початкових класів, методисти та вихователі закладів дошкільної освіти міста.

 

 

Інформація методичного кабінету відділу освіти