« Використання здоров’язбережувальних технологій в умовах дошкільного навчального закладу ».

« Використання здоров’язбережувальних технологій в умовах дошкільного навчального закладу ».

14 лютого 2017 року у Ватутінському дошкільному навчальному закладі № 6 « Світлячок » відбулося методичне об’єднання вихователів середніх груп м. Ватутіного на тему: « Використання здоров’я-збережувальних технологій в умовах дошкільного навчального закладу ».


Найбільша цінність у житті людини – це здоров’я. Щоб навчитися берегти здоров’я, треба багато знати про самих себе, про стан свого організму.

Слово « здоров’я » супроводжує дитину з часу її народження. Ще навіть не знаючи, що воно означає трирічний малюк каже: « Я здоровий , якщо не хворію ».

Формування , збереження і зміцнення здоров’я дітей України – одна з актуальних проблем нашого суспільства.

Вихователь Расулова Людмила Робертівна поділилася досвідом з колегами щодо впровадження новітніх здоров’язбережувальних технологій у освітньо-виховний процес.

Іноваційні методики , які впливають на формування здоров’я вихованців.

Бестінг – підвищує самооцінку дитини, виховує впевненість у собі.

     

Батаки – м’які палиці, використовуємо для зняття ознак агресивності та напруги.


     


Мудри – використовуються для збереження, відновлення та покращення здоров’я.

     


Дитяча йога – збалансований комплекс дихальних і фізичних вправ.


     

Стрейчинг – система вправ, яка заснована на розтягненнях м’язів тіла і хребта.